Beoordelingen
Totaal: 9.8 (2 beoordelingen)
Geef uw Feedback
Patrick
Belg
2017-05-23
03:26:33
Service
Hygiene
Prijs/Kwaliteit
Positief :
Ik had al van bij het eerste
mailcontact een zeer goed
gevoel bij deze B&B , en mijn
gevoel kwam direct uit , hier
voelden wij ons meteen welkom
, prachtige ligging , goede
matrassen , lekker ontbijt ,
lekker en voldoende avondeten
, je kan hen alles vragen ze
helpen je direct , Wim &Sheila
zijn super gastvrije mensen en
hun kindje Luka en hond Hristo
maken het plaatje compleet ,
wij gaan zeker terug .
Negatief :
Niets gevonden
Bert
Belg
2016-04-17
04:13:48
Service
Hygiene
Prijs/Kwaliteit
Positief :
wij verbleven er deze
paasvakantie 2016 met ons
gezin (5) + gezin.
Uitstekende uitvalsbasis om
Andaloesië te bezoeken.
Negatief :
wij hebben er geen gevonden.